Saturday, 10 December 2011

alif ziqri :)

huh nih sorg lagi bdk tecik yg paling comell .. umur dy baru 4 bulan tp nmpk dah mcm 6 bln .. sbb asyik minum susu jee .. kejapp2 nak minum .. klu tak nnt dy mengamuk .. haha .. nak tgk gambar dy ?? mehh aku tunjukkan .. hehe .. tgk tau ;)


ni gambar dy mase dlm hari .. kire baru lahir lah ;)


huh gambar yg tgh senyum mase tido nih umur dy baru sebulan :)


ok yg nih pulak 2 bulan umur dy ..


next , nih plk 3 bulan :)


okayh nih gambar yg terbaru .. umur dy 4 bulan .. amacam ?? okeyh tak ?? hehe :D

nak tgk gambar dy lagi ?? bleh tp tak byk lah ehh .. tgk kat bwh nih .. :D





hobi dy ape lg tido lahh .. hehe

dah lah tuh .. ckop2 lah gambar bdk tecik nih .. nnt post lagi ehh .. :DD

enjoy !!

No comments:

Post a Comment