Sunday 10 June 2012

sweet memory of semester 2



okay nih lah gambar kami sekelas tanpa budak laki ngan beberapa org yg mungkin sudah balek semasa kami tangkap gambar nih .. kelas kteorg tak ramai pon tp boleh lahh dalam 25 org setiap kelas .. aku nak cerite katkorg nih sorg2 ke nak sekali gus ? aku rasa cerite sekali gus lahh ehh senang sket n penat lahh nak menaip panjang-2 .. haha .. orite , first impression aku ttg diorg nih .. mula-2 aku masok kelas nih mcm org kampung msok bandar sbb aku tak kenal sorg pon kat dlm kelas nih , mane taknye kteorg punye coordinator dah susun kteorg ikot pointer sbb tuh aku tak sama kelas ngan along n adek aku rase agak kecewa kat situ , sepatotnye dah msok alam pengjian tinggi nih dah x dek proses tukar-2 kelas ikot pointer ke ape tp tuh lah kolej kteorh pelik sket .. so , mule-2 yg aku kenal kat dlm kelas nih ialah saidatul adilla (dua dari kiri dlm gambar)dgn fatin nadia (lima dari kiri dlm gambar yg belakang tuh ) .. aku ingt mula-2 diorg nih mcm garang pastu mcm tak mau tegor menegor tp bila aku dah kenal diorg ternyata aku salah sama sekali diorg lahh kawan yg paling sporting pastu boleh plak sekepale ngan aku kan haa ape lagi jadi gang lah dlm kelas .. haha ..

 lps tuh aku dah kenal diorg tuh , ade sorg lagi budak nih nampak mmg idaman setiap lelaki lah kan .. haha .. name dia nur mazleen (yg dok sblah kanan sekali tuh dlm gambar) .. amacam ? btol x ape aku ckp ?! hahaha .. dia nih lagi lahh , kdg2 bkn stakat gile je tp sewel gak mcm aku mmg boleh bwk gang pon tp dia nih ade satu perangai pelik tp agak normal lah bg org pompuan kan , mazleen nih senang ministiskan airmata lebih-2 lagi bila aku nyanyi lagu luhur-kamikaze .. hahaha .. ramai yg saksi tgk aku nyanyi lagu nih dpn dia pastuh nanges mcm shin chan nanges tuh .. terok tak ? tp pape pon leen mmg terbaek !! boleh gosip-2 ngan dia sbb dlm kelas kami mmg dok sebelah je .. haha .. sama gak ngan sai n nadia ! aku suke korg lahh !! haha ..

 ok next, farah wahidah (yg dok depan sekali dlm gabar) melaka mari !! dia nih pon mula-2 aku tgk mcm tak mau kawan ngan org , masam je gitu tp bile dah kenal haaa ape lagi same je ngan leen , sai ngan nad mmg dah ditakdirkan mmg boleh jadi gang ! haha .. dia sorg yg ceria je selalu lbh-2 lagi bila dpt ckp ngan pakwe dia .. haha .. mmg kiut kat situ ! haha ..

 ok yg lagi dua nih farah idayu dgn nadirah aqilah .. aku kenal diorg n mula nak rapat-2 ngan diorg nih mase tgh-2 sem .. haha .. agak lmbt sket perkenalan kteorg , tp takpe lmbt ke cpt ke diorg ttp kawan aku !! hehe .. erm diorg nih dlm kelas mmg senyap je pastu asyik-2 dgn diorg punye gadget (blackberry) .. haha .. 24/7 ngan bunyi mcj dr bbm .. tp aku suka kawan ngan diorg nih sbb kami mmg dijodohkan untuk berkawan .. haha ..

kemudian (wah dah mcm karnagan dah) , klau dah abes klas tgh hari ke pae mesti kteorg makan kat kedai ibu klau tak kedai ibu mesti makan cafe sbb nnt senang nak msok klas blek tak dek lahh nak patah-2 balek kecuali mase kteorg ade gap panjang mmg aku ajak diorg p jauh-2 sket lagi pon diorg sume bknnye asal dr KL kebanyakan diorg nih dok jauh-2 lagipun diorg dtg KL mmg untuk blaja .. ada satu hari tuh ajak diorg pegi wangsa walk .. hahaha .. mmg best ! diorg pon excited sbb dpt jenjalan yelah kan stres klau asyik ngan study je so aku ajaklah diorg p jenjalan .. pastu ade satu hari lagi tuh aku plan ngan diorg p karok kat axis , tp malangnya plan tuh mmg jadi tp aku yg lewat sbb ada maslah sket tp takpe janji aku dtg dan diorg mmg happy mase karok nmpk sgt keceriaan kat muka diorg nih .. ape lagi dah karok kan aku nyanyi lagu kesukaan ramai (cewahh) haha .. lagu luhur ermmm ape lagi si leen meleleh air mate dia padahal aku mase tgh gelak tuh pon dia boleh amek feel kan ? haha .. leen leen leen .. haha

lastly , aku nak ckp yg diorg nih mmg sempoi !! boleh terime aku sedanya jadi kawan korg .. aku x sangke aku boleh dapat kawan sebaik korg kat sem 2 nih .. aku ingtkan bila aku msok kelas baru nih sume tak mau kawan aku tp aku salah lagi nmpk sgt aku nih suka judge dr awal kan .. tp pape pon aku harap korg happy dgn ape je yg korg buat dalam hidoppastikorg buat yg terbaik dan buat keluarga bangga dgn korg :) .. aku doakan supaya korg hidup suksess !! jgn lupa aku k .. syg korg gile2 ketat punye :* tak care ..
*ade gambar sket .. tgk lahh :P


 


 


 


 







p/s : dah abes dah cerite nih .. tggu next story plak k ?! :D

No comments:

Post a Comment